دکترخسروی:روز دانشجوفتح قله های بلند علم و معنویت است
 پایگاه اینترنتی هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

دکتر خسروی : روز دانشجو نماد دانش و عینیت بخشیدن به آرمان های بلند انقلاب و روز ارج نهادن به دانشجو و نمایش قدرت علمی دانشجویان و فتح قله های بلند علم و معنویت است

دکتر خسروی نماینده مردم شریف شهرستانهای تربت حیدریه ،مه ولات و زاوه  در رابطه با روز دانشجو : 16 آذر روز دانشجو را به تمامی دانشجویان اهل معرفت و بصیرت و مجاهدان عرصه جهاد فرهنگی تبریک می گویم.

انقلاب اسلامی ایران سرآغاز تحولی نو در عرصه دانش و دانش اندوزی است و روز دانشجو نماد دانش و عینیت بخشیدن به آرمان های بلند انقلاب و روز ارج نهادن به دانشجو و نمایش قدرت علمی دانشجویان و فتح قله های بلند علم و معنویت است.

از دیرباز دانشجویان همواره چراغ راه جامعه بودند و نشانی بر آزاد اندیشی جامعه …. خواسته یا ناخواسته اکثریت نسل جوان ما تحصیلات دانشگاهی رو تجربه کرده اند و چراغ علم و دانش همواره در روزگار ما به دست دانشجویان توانگر افکار مردم خوبمان بوده است.

رسالت اصلی دانشگاه ، تربیت انسان است و هدف اساسی دانشجو، رسیدن به کمالات والای انسانی است. در فرع این تربیت انسانی، دانشجوی مسلمان دو وظیفه مهم دیگر بر عهده دارد: نخست این که کوشش کند تا به بالندگی علمی، آموزشی و پژوهشی برسد و جامعه دانشگاهی را سیراب کند و رسالت دیگر او هنگامی است که وارد جامعه شده و با رویدادها و مناسبات اجتماعی و سیاسی مواجه می شود دانشجو باید در قبال سرنوشت جامعه با کوله باری از تعهد و دانش، به نقادی و اصلاح بپردازد. گزاردن این دو وظیفه، تامین آینده ای آباد برای خود و جامعه است.

انسان در تمام فعالیت های خویش در پی هدف است و برای رسیدن به هدف تلاش و کوشش می کند. رسیدن به هدف مساوی با موفقیت انسان است.دانشجوی موفق کسی است که هدف را درست انتخاب کند و برای دست یابی به هدف خویش پشتکار و همت داشته باشد. امام صادق، علیه السلام، دراین باره می فرماید:«سه چیز انسان را از دست یابی به موفقیت باز می دارد: همت کوتاه، چاره اندیشی کم، و رای سست». پس برای رسیدن به اهداف بزرگ، باید بزرگ اندیش، تیزبین و باهمت بود.

درپایان انتظارات رهبر معظم انقلاب را از دانشجویان اهل معرفت و بصیرت و مجاهدین عرصه جهاد فرهنگی یادآوری می شود:

کشف نیروی جوانی

معرفت دینی و افزایش معنویت

شرح صدر

ارتباط با جامعه

ارائه نظرات به دستگاههای اجرایی کشور

رسیدن به قله های علمی جهان.





تاریخ: یک شنبه 17 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 62
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 64
بازدید ماه : 409
بازدید کل : 110148
تعداد مطالب : 501
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

آدرس دفاتر ارتباطات مردمی استاد خسروی :

دفتر تهران : تهران ، میدان بهارستان ، ساختمان مجلس شورای اسلامی - دفتر نمایندگان - طبقه سوم - اتاق شماره 316 تلفن : 33523901- نمابر : 33503294

دفتر شهرستان : تربت حیدریه خیابان کاشانی - بین کاشانی 8 و 10 ، جنب بانک ملی ، پلاک 160 ، طبقه فوقانی تلفن : 2235113 - 0531 نمابر : 2235114 - 0531

شهرستان زاوه - دولت آباد - خیابان امام رضا - بین امام رضای 32 و 34 تلفن : 3725560 - 0532

شهرستان مه ولات - فیض آباد - خیابان شهیدبهشتی - شهیدبهشتی 45 تلفن : 6727870 - 0532


لطفا نظرات ،پیشنهادات و انتقادات خود را با ما درمیان بگذارید- با تشکر مدیر سایت